Viering 28 februari 2021 met voorganger ds. Robert Jan Bakker

2de Zondag van de veertigdagentijd.
De kerkenraad heeft besloten vooralsnog alleen die gemeenteleden de dienst te laten bijwonen die thuis geen internet hebben. Zo mochten we nu ook verwelkomen Stoffel Schreuder en Rie Lof in de verder lege kerkzaal.
Naast voorganger ds Bakker waren aanwezig de kerkenraadsleden Ellen Vriend en Hans van Drongelen.
Met Erica en Nico voor de techniek, Frans op het Bätzorgel en Jan Schoute achter de beeldknoppen ziet u zanger Ed Broeze die de gemeentezang voor zijn rekening neemt.
Ds Bakker, die zich aan het einde van de dienst realiseerde dat hij “in beeld” was, toonde Kees Bakker, thuis achter de buis, zijn paarse stola en zijn karakteristieke baret, nam met een flinke armzwaai afscheid van de kerkgemeente.
Een impressie in beeld waarbij een extra plaatje van de ingebouwde warmte stoof “voor de koude dagen” onder het staplankje in de preekstoel.
mvg Arie