21 februari 2021 Viering in de Swaen met voorganger ds Truus de Boer

Met voorganger ds. Truus de Boer, Frans Koning op orgel/piano en Emmely Siebrecht musicerend op haar altviool was er opnieuw een bijzondere viering afgestemd op de thuisblijvers en een beperkt aantal kerkgangers.
Op de liturgische tafel stond een sierlijk bloemstuk van Annelies Koning en verder lag deze vol met cadeautjes, presentjes voor de aftredende kerkenraadsleden die bij hun afscheid werden toegesproken door de voorzitter van de kerkenraad Nel Eijk.
Met voor elk een persoonlijk woord haalde zij herinneringen op en werden zij bedankt voor de vaak langere tijd dat zij deel uitmaakten van het kerkbestuur.
Kees Bak, aftredend als voorzitter, bedankte de aftredende leden en had voor hen als aandenken een met Swaen versierde melk/suiker thee/koffie setje.
Tom Lagerburg, voor het laatst gesierd met zijn kenmerkende bloem, aftredend als kerkenraadslid werd aangesteld als diaconaal rentmeester.
Met deze viering kwam er ook een voorlopig einde aan de speciale uitzendingen waarbij gebruik gemaakt werd van opgenomen geluidsbanden en andere effecten. Hiervoor extra dank aan Ria, Jan Schoute en Nico die er zoveel tijd instopten dat er professionele uitzendingen ontstonden. Dus vanaf as zondag weer uitzendingen in een eenvoudiger vorm.
Bijgaand een impressie in beeld
mvg Arie