Viering zondag 7 maart 2021, 3de zondag van de veertigdagentijd (Oculi)

Hebt u vanmorgen ook zo genoten van de kerkgang/beeldpresentatie vanuit De Swaen?
Met voorganger ds. Kick Koldewijn, ouderling Wijnanda en diaken Alida, Ria achter de knoppen, Jan van Ginkel op het Bätz-orgel en Jan Schoute als “gemeente zanger”?
De vanzelfsprekendheid waarmee Wijnanda Hamstra, voor de eerste keer ouderling van dienst, de gemeente-achter-de-buis toesprak en de zang van Jan vielen mij op. Duidelijk en zonder schroom kweten zij zich van hun taak in de verder lege kerkzaal!
Na afloop lag er een pracht boeket tulpen klaar voor mevr. Gerda Ton. Samen met Alida zijn we naar de Bult gereden om die bij haar te bezorgen. De plaatjes laten zien hoe verrast zij was met deze groet van de kerkgemeente.
Ook dit keer een impressie in beeld.
mvg Arie