Woensdagavondmaaltijden

Sommigen van u zijn er bekend mee: Elke week voor een luttel bedrag een gezellige maaltijd verzorgd door de vaste werkgroep met Conny Bak, Anneke Lansen, Rezkallah Dawlatly, Carin van Leeuwen en Christine Vreeswijk.

De woensdagavondmaaltijden zijn in de Ontmoeting (het gebouwtje schuin achter de H. Nicolaaskerk aan de Voorhaven), elke tweede en vierde woensdag van de maand.

De Ontmoeting leent zich prima voor de maaltijden, er is een flinke, goed uitgeruste keuken (met dank voor een bijdrage van de PCI) en voldoende plaats in de zaal om – mocht corona weer de kop opsteken – wat ruimer uit elkaar te zitten.

Voor iedereen
De maaltijden zijn voor iedereen toegankelijk. Of je katholiek, protestant of niet gelovig bent; groot of klein: iedereen is welkom. We vragen een bijdrage van 7,-. Daar krijgt u een voor-, hoofd- en nagerecht, een drankje en een afsluitend kopje koffie of thee voor. En natuurlijk een hele hoop gezelligheid. Want samen eten verbindt en we maken er elke keer weer een klein feestje van met veel gesprekstof en gezelligheid met elkaar. De maaltijden beginnen steeds met een korte opening, afwisselend verzorgd door de katholieke en de protestante kerk. De werkgroep doet al het (voor)bereidende werk, maar is altijd erg blij met wat spontaan aangeboden hulp, bijvoorbeeld met het opruimen of de afwas na de maaltijd.

Aanmelden
U kunt zich voor de maaltijd aanmelden door een berichtje te sturen naar Christine: e-mail of een telefoontje naar 06 18167991 tot uiterlijk de zondagavond voorafgaand aan de maaltijd. We kunnen maar koken voor een beperkt aantal gasten, dus vol is vol.
De maaltijden beginnen om 18.00 uur en zijn rond 20.00 uur afgelopen. Inloop vanaf 17.45 uur
. Conny, Anneke, Rezkallah, Carin en Christine hopen u een keer te kunnen verwelkomen.

Christine Vreeswijk