24 juli 2022 Viering in de Grote kerk met voorganger ds Kick Koldewijn

Ds. Kick Koldewijn gaf ons indringende verklaring over Lucas 11 waarbij de discipelen aan Jezus vroegen hoe zij moesten bidden. Uit de aandacht die hij kreeg mogen we concluderen dat dit onderwerp nog steeds boeit en actueel is.
Zoals gebruikelijk zijn veel kerkgangers in deze zomerperiode met vakantie of ze volgen de dienst via internet. Maar alle zaken bij een eredienst horend kwamen wel weer tot uiting in de activiteiten “rondom het woord”. Frans liet zich virtuoos horen op het orgel, ondergetekende mocht de beeldverzorging voor zijn rekening nemen, er werd gekosterd door Marijke en Albert en Rie en Lia zorgden voor de koffie. Genoeg dus om na afloop even over door te praten. Het prachtige boeket ging met een groet van de kerkgemeente naar mevr Annie Brommersma-Duim.

Mocht u weten wat de eeuwenoude consoles in het voorportaal verbeelden dan graag een berichtje.

En wilt u gebruik maken van de kerktaxi, kijk dan even in het Venster. Chauffeur Henk, of een andere vrijwilliger, komt ook u graag ophalen. Aly Lagerburg, ons “pastoraal meldpunt” liet zich vanmorgen deze luxe welgevallen.
Met groet, Arie