14 februari 2021 Viering in de Swaen met ds Juup van Werkhoven-Romeijn

Met een mooi verzorgd liturgisch boekje voor zondag Quinquagesima werd de toon gezet voor deze eredienst waarin ds Juup van Werkhoven-Romeijn voorging. Met Frans Koning op orgel en piano en Mieke van Loon-Geurtsen op de cello, daarnaast muziek en zang via geluidsopnamen, kon men zowel thuis als in de kerk getuige zijn van de Schriftlezingen en de Preek in een feestelijke bijeenkomst.
In een verder lege kerkzaal werden tien (10!) ambtsdragers (her)bevestigd en was er door haar inzegening een bijzondere plaats voor jeugdouderling Wijnanda Hamstra. Waarschijnlijk een unicum in onze kerkgemeente die daarmee liet zien dat er met deze “nieuwe” kerkenraad alle ruimte was voor een mooi begin na een moeizame periode.
Ook de kinderen hadden hun best gedaan, met een kaars, een handje, snoep en een gedichtje, werden de ambtsdragers hartelijk verwelkomd en bedankt voor wat ze deden, doen en gaan doen voor onze gemeente.
Een impressie in beeld.
Mvg Arie