Kerstvieringen in de Grote Kerk 2016

Kerstnachtdienst

Iedereen is van harte welkom bij de kerstnachtdienst op 24 december om 22.00 uur in de Grote Kerk. Gastvoorganger is ds. Kick Koldewijn, Frans Koning speelt op het orgel en Gerro de Boer op de trompet.
Muzikale medewerking wordt verleend door het vocaal ensemble Mix & Match:

• Dorothy Moolenschot, sopraan
  • Sanne Runia, alt
  • Peter van Os, tenor
  • Maarten Kat, bas/bariton

Liturgie openen klik hier

Kerstochtenddienst

De dienst in de Grote Kerk begint om 10.00 uur. Gastvoorganger is ds. Juup van Werkhoven-Romeijn. In deze dienst wordt Tjalling de Vries gedoopt.

Op kerstmorgen branden de kaarsen , het kerst-engelenkoor zingt, we luisteren naar de oude, vertrouwde woorden van het Kerstverhaal en overwegen wat die nu voor ons betekenen. We zingen bekende en ook mooie nieuwe liederen. En zoals elk jaar is er een Kerstspel voor iedereen. We volgen een engel die op zoek is naar het kerstfeest.  De kinderen mogen verkleed als herder of engel naar de kerk komen.
Na het kerstspel gaan de kinderen naar de kinderkerk.
Iedereen, echt iedereen is van harte welkom!

Liturgie openen klik hier

Er is geen kerkbrief.

Dit bericht is geplaatst in Diensten. Bookmark de permalink.