Uitnodiging voor de gemeentebijeenkomsten in De Swaen

Woensdag 2 maart a.s. worden er een tweetal gemeentevergaderingen gehouden. In verband met de groepsgrootte is besloten tot het houden van twee bijeenkomsten: in de middag om 14.30 uur en in de avond om 19.30 uur. Deze bijeenkomsten worden niet uitgezonden en kunt u alleen fysiek bijwonen. U kunt kiezen welk tijdstip u het beste uitkomt en u aanmelden op Scriba@kerkgemeente nl of via de aanmeldknop hierboven met vermelding van middag of avond. Vervoer kan desgewenst geregeld worden. Als onderwerpen staan o.a. een evaluatie van de gevoerde gesprekken, het vernieuwde beleidsplan (zie www.kerkgemeente.nl… en dan ‘Over ons’ en ‘Beleid’) en ter voorbereiding van het beroepingswerk de profielschets voor een nieuw te beroepen predikant op het programma.
Kom, meldt u zich even aan, doe en denk met ons mee!

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.