Gaat u mee op reis?

We gaan op reis!

Nu de meditaties zijn gestopt willen Jaap en ik u na Pinksteren graag mee op reis nemen. De kerkreisjes die we organiseerden kunnen voorlopig niet doorgaan. Daarom organiseren we virtuele reizen, door een Bijbels landschap en door de kerkgeschiedenis. Naar Israël, met Paulus naar Griekenland en Rome, met Luther naar Duitsland, met Hendrik VIII naar Engeland, naar het eiland Iona om ons te verdiepen in het Keltische Christendom en met de monniken Adelbert en Willibrord weer terug naar Kennemerland. Misschien lukt het zelfs om af te sluiten met een fysieke wandeling over het Monnikenpad in Egmond?

De uitzendingen bevatten inspirerende teksten en passende muziek. Via E-mail ontvangt u weer foto’s, teksten en muziek en wie weet zit er zelfs een virtueel museumbezoek in.

De uitzendingen zijn te beluisteren via Radio Bloemendaal. We plannen in de drie zomermaanden twee uitzendingen per maand. Steeds op de tweede en vierde donderdag vanaf 10:30 uur. De uitzenddata zijn: 11 en 25 juni, 9 en 23 juli en 13 en 27 augustus.

Voor diegenen die digitaal met ons verbonden zijn: zie de website van de Protestantse Gemeente te Bloemendaal en Overveen, en deze Radio Bloemendaal website.

Luister terug
Kort na de uitzending is de aflevering ook als podcast terug te luisteren via

Nieuwsbrief
Wilt u een korte samenvatting ontvangen met daarbij de foto’s van de reis, meldt u zich dan aan voor de e-mail bij Juup van Werkhoven of klik hier.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Meditaties. Bookmark de permalink.