CORONA MAATREGELEN KERKGANG GROTE KERK

10 juni 2020

De kerkgemeente volgt de richtlijnen van het RIVM voor een veilige en verantwoorde kerkgang.
Veiligheid van de kerkgangers staat centraal.
> U moet zich vooraf aanmelden via Bericht aan de scriba of tel. 0299 371297.
> Iedereen houdt 1,5 meter afstand van elkaar, dit geldt zowel binnen als na afloop van de dienst buiten de kerk.
> Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
> Kerkgangers zijn welkom als zij en hun huisgenoten tenminste 24 uur klachtenvrij zijn.
Twijfelen de regelaars aan uw gezondheid in het kader van de RIVM-maatregelen, dan kunnen zij u verzoeken de kerkdienst niet bij te wonen.
> Bij binnenkomst wordt uw naam afgevinkt/genoteerd en moet u uw handen reinigen met de aangeboden reinigingsgel.
> Liedboeken en liturgie liggen klaar en pakt u zelf van de tafel.
> De aanwijzingen van de regelaars moeten gevolgd worden, u krijgt een plaats aangewezen.
> Na afloop van de dienst volgt u de aanwijzingen van de regelaars bij het verlaten van de kerk.
> De collecte vindt plaats bij de uitgang waar 2 collecteschalen staan.
> In het kader van al deze maatregelen wordt u verzocht op tijd te komen .
> Toiletgebruik moet tot het minimum beperkt worden. Alleen het invalidentoilet is beschikbaar.
U wordt geacht zelf tevoren met beschikbare ontsmettingsmiddelen de toiletbril etc. te reinigen.
> Was in ieder geval uw handen na contact handelingen op plekken waar anderen geweest zijn 20 seconden met water en zeep, daarna de handen goed drogen en gooi het papier weg in een vuilbak.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.