Bericht van overlijden dhr. Jan van Ginkel – 11 januari 2023

In je slaap ben je van ons weggegleden
Van pijn heb je nu niets meer te vrezen
Stil zal het zijn zonder hem
Nooit meer horen wij zijn stem

Zijn vrouw Nel en familie geven verdrietig kennis van het overlijden van dhr. Jan van Ginkel. Jan is 83 jaar oud geworden.

We missen in Jan een trouw en betrokken gemeentelid. Wij zijn dankbaar voor zijn muzikale medewerking in kerkdiensten als organist. Op zijn rouwkaart staan muzieknoten, muziek maakte een groot deel uit van zijn leven.

Jan is bij Sereen in Volendam, alwaar geen bezoek.

De afscheidsdienst vindt plaats op maandag 16 januari om 13.30 uur in Kerk De Swaen. Voorafgaand aan de dienst is er gelegenheid tot condoleren vanaf 13.10 uur. Na de afscheidsdienst wordt Jan begraven op de Algemene Begraafplaats bij de Grote Kerk in Edam.

Correspondentieadres: Lingerzijde 59, 1135 AN  Edam

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.

Eén reactie op Bericht van overlijden dhr. Jan van Ginkel – 11 januari 2023

1. Bart van Leeuwen schreef:

Via my brother Gijsbert van Leeuwen have we become aware of the passing of our dear cousin Jan van Ginkel, I remember Jan as a lover of music and of people, it has been a long time since we met, but we have a lasting memory of a gentle and kind soul.
    We are pleased to know that he maintained his contact with the Church, may he rest in Christ our Lord, our deepest sympathy for your loss.
    Greetings, Adriana and Bart van Leeuwen