20 juni 2021 Viering in de Grote kerk met ds. D. Meijvogel

We mochten weer! Na een jaar vol beperkingen konden we weer kerken in de Grote kerk!
Twintig plaatjes dit keer om u een idee te geven van de dienst van vanmorgen, mocht u er weinig of niets van meegekregen hebben. Het was de eerste keer dat we kennis konden maken met onze voorganger ds. Dirk Meijvogel, en zijn vrouw Joke, de interim predikant voor het komende halfjaar.
Gezien het aantal bezoekers werd uitgekeken naar deze viering. De toepasselijke preek over een “scheepje op woelige baren” zagen we ook terug in de fleurige bootjes die de kinderen maakten tijdens hun eigen Kinderdienst.
De anderhalve meter werd “redelijk” in acht genomen en ik zag ook één mondkapje. Er werd weer gegroet en gepraat na afloop van de dienst, koffie gedronken en kaarten geschreven namens meelevende gemeenteleden. Je kon merken dat we elkaar gemist hadden.
En de bloemen?? Die gingen met een hartelijke groet naar Carla Lagerburg.
Mvg Arie