13 november 2022 Viering in De Swaen met voorganger ds Annelies Moolenaar

Een impressie van de viering:
Dominee Annelies Moolenaar begon de dienst met een felicitatie aan de kerkgemeente. Unaniem succesvol een dominee beroepen is tenslotte iets waar je blij en gelukkig mee mag zijn. Een felicitatie waard!
De kinderen, en ook de ouderen(!), werden voorafgaand aan de kindernevendienst alvast warm gemaakt met het verhaal van Jozef die zijn broers ontving in Egypte. Daar werden alle maskers afgedaan en bleek dat er weer ruimte was voor een nieuwe toekomst. Aan de fotograaf lieten de kinderen zien dat maskers veel kunnen verbergen al zou je dat bij terugkeer in de kerkzaal niet gemerkt hebben:).
Op deze zonnige zondagmorgen viel er nog iets te vieren en dankbaar voor te zijn in onze kerkgemeente: Elly en Jan Lemsom waren 8 november jl 60 jaar getrouwd en ze lieten ons daarvan meegenieten. Tijdens de koffie bleek dat de traktatie zeer op prijs gesteld werd en men alle ruimte nam om nog even na te praten.
De twee liturgische boeketten gingen met een hartelijke groet van de gemeente naar Anneke en Harrie Lansen en Jan van Ginkel.
Mhg Arie