11 juli 2021 in de Grote kerk met voorganger ds. Kick Koldewijn en organist Nico Vriend

Wat boffen we als kerkgemeente maar met zo’n mooie kerk! Dat je bij de entree al verwelkomd wordt met prachtige oude collecteschalen neem je dan maar voor lief:)
En dat je in ramen van 1607 de wapens aantreft van steden die je niet allemaal herkent is leuk voor een quiz.
Waar het werkelijk om ging vanmorgen was de vraag van ds Koldewijn wat wij doen met de volmacht van Jezus om het evangelie te verkondigen….en de mensen oproepen een nieuw leven te beginnen: Zonder ballast zouden we op weg moeten gaan!
Ons inspannen voor het vluchtelingenwerk waarvoor werd gecollecteerd? Gastvrijheid in praktijk brengen? Tasjes vullen en geven aan kinderen die weinig krijgen? Aandacht, bloemen, een kaartje naar …
Bijgaand wat plaatjes van de viering van vanmorgen met de dominee, de ouderling, de gemeentezangers en de koster in onze prachtige oude Grote kerk.
Mvg Arie