Wandelend naar Santiago 3e etappe

Zondag 24 februari is de groep ‘Wandelend op weg naar Santiago’ weer een klein stukje verder gegaan richting het einddoel, de derde etappe.
Vanaf het busstation ging de groep verdeeld over vier auto’s op weg naar het beginpunt van deze etappe, een bushalte in Bovenkerk, waar we vorige keer geëindigd zijn. We waren met een flinke groep deelnemers. Het was prachtig weer, de zon scheen uitbundig, de route was mooi en afwisselend en we hebben onderweg heerlijk genoten van elkaar en van koffie met appeltaart.
Wilt u ook een keer meelopen? De volgende wandeling is op 24 maart en wordt vanwege voetblessure van Dodo georganiseerd door Cora, Tineke en Christine. We vertrekken om 12.00 uur vanaf het busstation. Iedereen is van harte welkom.
Op zaterdag 30 maart is er een evaluatie om 10.00 uur in de hulpkerk.

Dit bericht is geplaatst in Activiteiten, Berichten. Bookmark de permalink.