Voorbereiding Startzondag 14 september 2014

De commissie is druk bezig met het voorbereiden van Startzondag. Ons jaarthema is ‘Samen Onderweg’. Op startzondag gaan we ook echt samen onderweg, op een pelgrimstocht in en rond de Grote Kerk. Er zijn zeven pleisterplaatsen langs de route en op elke pleisterplaats is er iets te doen, te zien, te horen: muziek, schilderen, theater, film. De pelgrimsroute is bedacht voor alle leeftijden: kleine en grote kinderen. Omdat de pelgrims na de tocht wel hongerig zullen zijn vragen we u om een gerecht mee te nemen naar de kerk voor bij de koffie of de lunch: (hartige) taart, koek, een salade, hapjes etc.

Het is zondag 14 september Open Monumentendag, we hopen dat er ook pelgrims van buiten zullen mee reizen als is het maar een deel van de route…

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.