Viering 3 januari 2021 met voorganger Jan Willem v d Straten in de Swaen

Met Jan Willem weet je vooraf dat hij duidelijk (s)preekt en oog heeft voor de camera. Het was wel jammer dat het voor de kijkers thuis niet zo eenvoudig was aan het begin van de dienst omdat er bij ‘Kerkdienstgemist’ iets fout ging in de schakeling.
Gelukkig staat alles wel op de band en was vanaf zondagmiddag de hele dienst terug te kijken via onze site. Een aanrader!
Op deze eerste zondag van 2021 kreeg Frans Koning, onze kerkmusicus, een pracht boeket mee naar huis voor het bespelen van het (kist)orgel, de piano en het wekelijks organiseren, repeteren en begeleiden van de koorzang.
De toespraak van Kees Bak na afloop van de dienst kunt u ook terug kijken en is het beluisteren meer dan waard!

Bijgaand wat plaatjes van de viering achter een pc in corona tijd.

mvg Arie