De dienst vorige week, 10 juni, was een feestelijke dienst, met kinderkerk, avondmaal en een bijdrage van de Nicolaascantorij.  De Nicolaascantorij vierde hun 50 jarig bestaan en trakteerde op taart en op een koffieconcert na afloop van de viering.

Het koffieconcert werd goed bezocht, de cantorij zong prachtig en de toehoorders waren er zéér over te spreken, hadden ook wel iets van bezieling gevoeld; de taart was heerlijk, en op.

Ed Broeze hield voorafgaande aan het concert een toespraak en sprak de dank uit aan o.a. de oprichter van het koor, die met zijn vrouw aanwezig was bij dit jubileumconcert. Ook sprak Ed de wens uit dat de samenwerking met de Kerkgemeente nog lang voortgezet mag worden.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.