Startzondag 24 september 2023 in de Grote Kerk

Deze startzondag was weer een feestelijke aftrap van het nieuwe seizoen. Dat begon al voor de dienst met een swingend lied van het koor Holy Sound.
In de dienst werd een puzzel opgelost onder het motto: zoals vele stukjes samen een afbeelding vormen zo vormen wij ook samen een gemeente. De preek sloot daarop aan: wij hoeven geen superkrachten te hebben, maar vanuit ons geloof kunnen we allemaal ons steentje bijdragen.
Ondertussen mochten de kinderen dit keer in de kerk blijven en een masker van hun superheld maken. Bij de uitgang kregen we het boekje met alle activiteiten voor dit seizoen, daarin is echt voor iedereen wel een paar interessante dingen te vinden.
Bij de koffie dit keer geen koek maar pizzapunten, vers gebakken door Marisa en haar team, het smaakte heerlijk.
De bloemen gingen naar Jan Splinter, dirigent van Holy Sound en naar Annelies Koning die nu eens zelf de bloemen mocht meenemen.
Groeten, Henri