Rome ‘reis’ op 14 en 22 januari 2016

Thema-avond op 14 januari
Donderdag 14 januari (en dus niet op 13 januari zoals aanvankelijk gepland) is er in de Protestantse kerk de Swaen een thema-avond over de geschiedenis van het vroege Christendom in de eerste vier eeuwen. Hoe kon het Christendom uitgroeien tot staatsgodsdienst van het Romeinse Rijk?  De avond is bedoeld als voorbereiding op het bezoek aan de ‘Rome’ tentoonstelling, maar uiteraard is iedereen welkom. Opgave is niet nodig. De avond begint om 20.00 uur.

Rome ‘reis’ op 22 januari
Nog tot 7 februari is in de Nieuwe Kerk in Amsterdam de tentoonstelling ‘De droom van Constantijn’ te zien. Wij organiseren een kerkreisje naar deze tentoonstelling op vrijdag 22 januari. Aanmelden graag zo spoedig mogelijk. De toegangsprijs is € 16.00 zonder Museumjaarkaart en € 4,50 met museumjaarkaart.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.