Kinderkerk

Kinderkerk is er voor alle kinderen van ongeveer 4 tot ongeveer 12 jaar.

Leiding
De leiding van de Kinderkerk bereidt de Kinderkerk voor en zorgt in overleg met de predikant voor een passend verhaal en een verwerking. Bijvoorbeeld een spel, een proefje of iets creatiefs. In de adventsperiode en tijdens de veertigdagentijd werken we met elkaar aan een leuk project.

Hartelijke groet,
Wijnanda Hamstra

Wanneer is er Kinderkerk
Wil je weten wanneer er Kinderkerk is, kijk dan in de (kinder)Kerkbrief of het Venster, want er is niet alle weken kinderkerk. Ontvang je de kerkbrief niet, meldt je daar dan voor aan via deze website. Als je (alleen) de kinderkerkbrief wilt ontvangen met daarin meer informatie over de kinderkerk, stuur dan een e-mail naar jeugd @ kerkgemeente.
Dit e-mailadres kan je ook gebruiken voor andere vragen over activiteiten in onze kerk voor de jeugd.

Het jeugdwerkteam