Op Weg naar Pasen – 2020

Afbeelding uit het veelluik Passie en Verrijzenis van Arcabas

Zondag 15 maart is de kerkdienst in De Swaen om begrijpelijke redenen afgelast. Ik zou voorgaan in die kerkdienst samen met de Nicolaascantorij.

Jammer dat we elkaar niet hebben kunnen ontmoeten.

Ook in de Protestantse Gemeente Bloemendaal waar ik nu werkzaam ben zijn alle activiteiten afgelast, waaronder de bijeenkomst ‘Op Weg naar Pasen’ voor de ouderen.

In plaats daarvan is er nu een speciale uitzending van Radio Bloemendaal. Met teksten en muziek wil ik de luisteraars meenemen op weg naar Pasen. We verdiepen ons in de laatste woorden van Jezus aan het kruis.

Via de website van Radio Bloemendaal kunt u die uitzending beluisteren, ook achteraf.
(klik op de afbeelding boven of op de link hier onder)
Donderdag 19 maart 2020 14:30 uur Radiobloemendaal

Met een hartelijke groet, blijf gezond!
Juup van Werkhoven-Romeijn

Het boekje dat ds. Juup voor de bijeenkomst in Bloemendaal gemaakt heeft, heeft ze ook voor u allen beschikbaar gesteld. Daarin staan de 7 Kruiswoorden met toelichting, Bijbelteksten en mooie gedichten te lezen: Op weg naar Pasen

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.