Oecumenische viering in R.K. Nicolaaskerk 27 januari 2019

Hartelijk welkom bij de oecumenische viering ‘Week van gebed voor de eenheid van Christenen’. De dienst begint om 10.00 uur en is in de R.K. Nicolaaskerk aan de Voorhaven.

Afgelopen week heeft u de folder en envelop van de Actie Kerkbalans waarschijnlijk bij u in de bus gekregen. Het antwoordenvelopje wordt komende week bij u opgehaald. Zorgt u dat het klaar staat, zodat degene die het ophaalt niet nog een keer hoeft te komen?

Na de dienst vertrekt de groep wandelaars voor het vervolg (tweede etappe) van de pelgrimstocht ‘Wandelend naar Santiago’. Om 12.15 uur vertrek vanaf het busstation. Bus 314 naar CS, daarna tram 2. Wie wil kan aansluiten. Het belooft een prachtige wandeling te worden van plm 8 km.
Aanmelden kan bij Dodo via e-mail of 0620603627.

Liturgie openen klik hier
Kerkbrief openen klik hier
Kerkbriefredacteur: Nel Eijk

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Kerkbrieven. Bookmark de permalink.