De oecumenische motortoertocht: ‘Ronkend de vredesweek uit’

Zaterdag 23 september is het zover, dan wordt de 6e editie van gereden van de interkerkelijke vredesrit ‘Ronkend de Vredesweek uit’.

We verzamelen om 9.00 uur bij de Grote Kerk Edam. In de hulpkerk drinken we eerst een kop koffie met wat lekkers erbij en daarna gaan we weer een mooie toertocht maken. Dit keer door het midden van Noord-Holland. We verwachten rond 17.00 uur terug te zijn en sluiten de dag af met een glaasje en een hapje in de Ontmoeting.

De deelname aan deze rit is gratis, echter de gemaakte kosten voor koffie, lunch en afsluitende borrel zijn voor eigen rekening.

Inschrijving kan bij Rien de Vries. Dat kan telefonisch: 06 22 94 83 05, maar ook (liever) per e-mail: rienenhelmadevries@ziggo.nl…

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.