Nieuw ledenmagazine van de Protestantse Kerk PKN

De kerk als vindplaats van geloof, hoop en liefde: dat staat centraal in het nieuwe ledenmagazine van de Protestantse Kerk. Op donderdag 25 januari wordt het magazine feestelijk gelanceerd in het Thomastheater in Amsterdam, tijdens de ‘Avond vol Verhalen’.

De avond is een initiatief van de Protestantse Kerk in Nederland. Tijdens de avond wordt niet alleen het nieuwe magazine gepresenteerd, maar kunt u ook genieten van waargebeurde verhalen over geloof, hoop en liefde. Onder andere zeezeiler Henk te Velde vertelt over zijn ervaringen. Daarnaast klinkt er mooie muziek en is er na afloop een gezellige borrel.

Vanaf 19.30 is het Thomastheater open; de avond begint om 20.00 uur.
De Protestantse Kerk Amsterdam ontvangt iedereen graag!
Locatie: Thomastheater Amsterdam, Pr. Irenestraat 36, 1079 VW Amsterdam (vlakbij station Zuid WTC).
Meer informatie en contactgegevens: Gratis kaarten zijn te reserveren via zingenindekerk.nl….

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.