Lintjesregen in gemeente Edam-Volendam 2018

Burgemeester Lieke Sievers heeft dit jaar aan negen inwoners van de gemeente Edam-Volendam een Koninklijke Onderscheiding uitgereikt. Alle gedecoreerden kregen de versierselen opgespeld behorende bij het Lidmaatschap in de Orde van Oranje Nassau.

Ons gemeentelid mw. Ina Bakker-Vroegop (foto Groot Waterland) was één van de gelukkigen. Zij ontving haar onderscheiding voor haar vele vrijwilligersactiviteiten bij onze kerkgemeente. Zij was o.a. lid en voorzitter kerkenraad, ouderling, coördinator bezoek 75-plussers, begeleidster catechesegroep, nauw betrokken bij het samengaan van de verschillende protestante kerkgenootschappen in Edam en bij de actie ‘De kerk van kaas’.

Daarnaast verleent zij al jaren mantelzorg voor haar echtgenoot. Een welverdiende onderscheiding. Ina, van harte gefeliciteerd!

De overige gedecoreerden zijn: Rinus Harmsma (uit Hobrede), Ron Rijser (uit Oosthuizen) en uit Volendam: Tiny Tol-Kes, Jan Schilder (Vik), Thoom Steur, Jan Tol en het echtpaar Evert en Liesbeth Woestenburg.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.