Laat de ster stralen

Licht voor een geliefde of iemand waarvoor u het licht wilt laten schijnen.

Vanaf 28 november brandt hij weer: de stralende kerstster op de Grote Kerk.

De ‘sterrenploeg’ heeft ze net als elk jaar met zichtbaar plezier op de hoogste top van de gemeente aangebracht.
En zondag 28 november gaan ze weer branden tot en met Driekoningen.(6 januari 2022)
Hierdoor is de ster voor iedereen zo’n 40 dagen goed zichtbaar.
“De ster begeleidt een periode van bezinning en is het symbool van het licht dat komt. Ik ben erg blij als ik ‘m weer zie”, aldus een van de velen die de ster jaarlijks met blijdschap begroeten.

Bent u ook blij dat ie er weer staat? En vindt u ook dat dit in lengte van dagen zo moet blijven? Steun dan de S.K.M.E. met een donatie voor dit prachtige licht.
Kosten: € 24.00 per dag, of € 12,00 voor een halve dag.

De sterren stralen extra mooi als u hun licht verbindt met een geliefde of iemand waarvoor u het licht wilt laten schijnen. U kunt zelf een datum kiezen.

Stort € 24,00 of € 12,00 op IBANnummer: NL08RABO0156366142 ten name van Stichting Kerkelijke Monumenten Edam en geef aan welke dag of avond de ster voor een geliefd persoon schijnt via : www.grotekerkedam.nl…

Die dag straalt de ster extra mooi voor u, uw geliefde of iemand waarvoor u het licht wilt laten schijnen.

Hartelijk dank!

De Stichting Kerkelijke Monumenten Edam.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.