Kerstviering in de Grote Kerk

Op kerstmorgen waren we allemaal te gast in herberg De kleine klok. We voelden ons van harte welkom en we waren met heel veel gasten waaronder ook veel kinderen. Mooi dat de kinderen in de kerk konden blijven om te kleuren, dat ging prima.
De kinderen van de kinderkerk voerden een prachtig kerstspel op. Er zit heel wat acteertalent in die groep, waardoor bij wijze van spreken de tijd omvloog.
Maar ook in andere opzichten was het een hartverwarmende kerstdienst waarin mooie liederen en teksten elkaar afwisselden. En niet te vergeten het fraaie spel van het koperkwartet en de mooie zang van het gemeentekoor.
Voor Frans was het veel heen en weer lopen van orgel naar vleugel en na al zijn werk vooraf waren de bloemen dan ook voor hem. Maar ook een dankwoord voor alle anderen die op een of andere manier hebben meegewerkt.
groet, Henri