Kerstavond 24 december 2022 -Viering in de Grote kerk met voorganger ds Rien Wattel

Ook deze Kerstavond was de kerk verwarmd en sfeervol versierd. Daar horen ook de brandende kroonluchters bij die voor de dienst door Dirk de Waart werden aangestoken en na afloop gedoofd.
De overdenking door ds. Wattel had als kern het boek van Fokke Obbema “Een zinvol leven” en werd ook David Grossman aangehaald met zijn boek “over verbinden in een verdeelde wereld”.
Muzikale medewerking werd verleend door het vocale kwartet Mix&Match, Gerro de Boer op trompet en Frans Koning bespeelde het orgel.
In tegenstelling tot de afgelopen jaren, zie plaatje 8 (2020), was iedereen weer welkom en mocht men een wens en een lichtje voor de komende dagen mee naar huis nemen.
mvg Arie