Kerk op wintersport met het hele gezin!

Dit jaar gaan we twee keer met kerk op Wintersport! De eerste reis is voor volwassenen, zie KERK OP WINTERSPORT 2020, SKI AMADE, OOSTENRIJK.

Maar we gaan in februari nog een keer, en dan is de reis vooral bedoeld voor gezinnen! We hebben in een plaatsje vlak bij Winterberg een prachtig huis gehuurd  voor een midweek van 17-02-2020 t/m 21-02-2020.

Het huis ‘landhuis Winterberg’ heeft plaats voor 30 personen  en alle kamers hebben een eigen badkamer. Het huis ligt vlak aan een ( kleine) piste met een skischool dus ideaal als je kinderen nog moeten leren skiën.

De kosten voor deze midweek is , afhankelijk van het aantal deelnemers maar zal tussen de € 320,= en € 400,= per volwassenen zijn. We hopen natuurlijk dat er ook veel kinderen mee gaan! Daarom is de prijs voor het eerste kind 90%, voor het tweede kind 80% en de derde gaat voor 70% mee.

Deze prijs is  inclusief overnachting en ontbijt en avondeten waarbij we zelf gaan koken. Betreffende het vervoer van en naar het huis willen we met de inschrijvers overleggen of dit met eigen vervoer is of dat we een bus( je ) huren.

Wil je meer weten over dit huis? Kijk dan hier! Voor meer informatie over het skigebied en de skischool klik hier! Inschrijven kan bij: rienenhelmadevries@ziggo.nl… Voor vragen kan je altijd bellen naar 06 22 94 83 05.

Op naar een gezellige wintersport!
K.o.W gezinnen

Dit bericht is geplaatst in Kerkreizen. Bookmark de permalink.