Kerk op Wintersport 2022

Nu de CORONA behoorlijk is afgenomen hebben wij, de werkgroep Kerk Op Wintersport, in het kader van het glas is half vol, toch maar het initiatief genomen om de K.o.W. 2022 te organiseren. De editie 2022 gaat naar Italië. We hebben een hotel gereserveerd in Pellizzano voor de periode van 14-22 januari.

Hotel Cova ligt in het authentieke en gezellige dorpje Pellizzano in het hart van Val di Sole in Trentino. Een zonovergoten wintersportregio, maar door de hoogte van de pistes die reiken tot bijna 3000 meter toch sneeuwzeker.

Voor informatie over het hotel en de wandel mogelijkheden moet je maar even kijken op internet. Op 5 minuten rijden van het hotel is het dalstation Marileva 900. Van hieruit hebben we direct toegang tot het skigebied Campiglio Dolomiti di Brenta. Dit gebied wordt gevormd door de dorpen Folgarida, Marileva, Madonna di Campiglio en Pinzolo. Het Hotel heeft 23 kamers, dus we willen weer proberen om dit hotel voor alleen onze K.o.W. groep te reserveren. Het skigebied Campiglio Dolomiti di Brenta telt maar liefst 150 km aaneengesloten, voortreffelijk geprepareerde en brede pistes met mooie afdalingen. Is dit niet genoeg? Met de liftpas SuperSkirama Dolomoti (heeft wel een meerprijs) heb je toegang tot maar liefst 8 gebieden, 380 km piste en 150 liften.
De skiregio Skirama Dolomiti Adamello Brenta bestaat uit de 8 gebieden Madonna di Campiglio, Pinzolo, Folgarida-Marileva, Ponte di Legno-Tonale, Paganella Ski, Monte Bondone en Alpe Cimbra-Fogaria en Lavarone.
Als je mee wilt kan je je inschrijven bij: Rien de Vries (en de inschrijving bevestigen met een aanbetaling van € 200,=). De bevestigingsaanbetaling graag overmaken naar rekeningnummer: NL36 RABO 0315628871 t.n.v. Protestantse kerkgemeente inzake reizen, o.v.v. KoW2022.
Als blijkt dat door CORONA de reis niet door kan gaan storten we de aanbetaling terug. Bij voldoende aanmeldingen kunnen we, goedkoper dan vorig jaar, de reis aanbieden voor € 600,= uitgaande van een normale touringcar bezetting. Dit is dan voor de reis, het verblijf in het hotel, en het ontbijt en het avondeten.
Op vrijdag 14 januari vertrekken we in de avond vanuit de Grote Kerk naar Italië en verwachten om 12 uur bij het hotel te zijn. De laatste avond eten we voordat we ’s avonds weer vertrekken naar Edam in het Hotel. We rijden naar huis in de nacht van vrijdag/zaterdag en zullen ook weer een ontbijt hebben in een v.d. Valk hotel.
De éénkamertoeslag is € 60,00 (voor 6 nachten).
De prijs is exclusief de basisskipas van € 245,=
De 6-daagse skipas Superskirama Dolomitii is € 290,- per persoon en exclusief skimateriaal en skilessen.
Wij, de K.o.W. werkgroep hopen dat er voldoende voorinschrijvingen zullen zijn om de reservering definitief te maken.

Namens het KOW team ( Gerrit, Jan en Rien)
Rien de Vries
Tel : 0299-372969
Mobiel: 06 22 94 83 05

Dit bericht is geplaatst in Activiteiten. Bookmark de permalink.