Kerk op wintersport 2021

Ondanks de CORONA perikelen hebben we voor de 3e maal een optie genomen op het hotel Berghof in Wagrain (Oostenrijk).
In 2021 is dit voor de periode van 15-23 januari 2021.

De werkgroep Kerk Op Wintersport heeft , in het kader van het glas is half vol, toch maar het initiatief genomen om de K.o.W. 2021 te organiseren. Echter omdat er nu nog geen duidelijkheid is welke coronamaatregelen er in januari 2021 nog gelden hebben we met Duke Travel, het reisbureau waarbij we de bus en het hotel hebben gereserveerd, afgesproken dat we eind juli bespreken wanneer we de eerste aanbetaling aan Duke Travel moeten overmaken.

Vandaar dat we nu alvast de mogelijkheid bieden om je in te schrijven voor K.o.W. 2021.

Als je mee wilt kan je je inschrijven via: Inschrijven K.o.W. (en de inschrijving te bevestigen met een aanbetaling van € 200,=)
De bevestigingsaanbetaling graag overmaken naar rekeningnummer: NL36RABO0315628871 t.n.v. Protestantse kerkgemeente inzake reizen O.v.v. KoW2021.

Als in augustus blijkt dat we de reis i.v.m. de CORONA niet door kunnen laten gaan storten we de aanbetaling terug.

Maar als we voldoende inschrijvingen hebben en de aanbetaling is overgemaakt aan Duke Travel dan zien we de inschrijving als definitief.

Bij voldoende aanmeldingen kunnen we, net als vorig jaar, de reis aanbieden voor € 695,= uitgaande van een normale touringcar bezetting. Dit is dan voor de reis, het verblijf in het hotel, en het avondeten in het restaurant aan de andere kant van de piste voor 6 nachten. De laatste avond eten we voordat ’s avonds weer vertrekken naar Edam in het dorp beneden. We rijden naar huis in de nacht van vrijdag/zaterdag en zullen ook weer een ontbijt hebben in een v.d. Valk hotel.

De éénkamertoeslag is € 174,00 (voor 6 nachten).
En de mensen die op de bovenste verdieping worden ingedeeld krijgen, omdat deze verdieping toch wel een beetje gedateerd is, een korting van € 20,= p.p.

De prijs is exclusief de skipas van € 250,=.
En exclusief skimateriaal en skilessen.

Wij, de K.o.W. werkgroep hopen dat er voldoende voorinschrijvingen zullen zijn om de reservering definitief te maken.

Namens het KOW team
Rien de Vries
Achterhaven 39
1135 XS Edam
Tel : 0299-372969
Mobiel: 06 22 94 83 05

Dit bericht is geplaatst in Kerkreizen. Bookmark de permalink.