‘Haai Tea’ zeer gewaardeerd!

2011-09-05_high_tea.jpg
Op zondag 4 september was het een gezellig samenzijn in de hulpkerk naast de Grote Kerk! Ouders die hier in het verleden hun kind hebben laten dopen ontvingen enkele maanden geleden een mooie uitnodiging voor een 'Haai Tea'/High Tea.

Organisatoren Trudi van Leuzen, Kiek de Vries en Maayke Karman worden namens de aanwezige ouders en kinderen ontzettend bedankt voor al het regel- en bakwerk dat aan deze gezellige middag vooraf ging! Ondanks de Volendammer Kermis was er een redelijke opkomst, met elf kinderen en hun ouders. De hapjes, waaronder echt Engelse scones, waren voortreffelijk en ook de koffie, limonade en diverse smaken thee vonden gretig aftrek!

Voor de kinderen was  het nodige knutselwerk en speelgoed geregeld. Vooral het versieren van de cakejes was voor de oudste kinderen erg leuk én lekker. Bovendien leende de ruimte zich er perfect voor om lekker te rennen; van klein tot groot genoot zichtbaar! Een zeer geslaagde middag dus!

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.