Gemeenteavond dinsdag 21 maart 2017

Aanstaande dinsdag gemeentevergadering over het beroepen van de voorgedragen predikant.
Een aantal punten van aandacht:

• Aangezien deze week de tuin van De Swaen opgeknapt wordt vragen wij u de ingang aan de Voorhaven te nemen.
  • Wilt u een pen meenemen voor het invullen van de stembriefjes?
  • Wilt u opgehaald worden, geeft u dat aan Cora den Engelse door of aan Henri Kalk.

Hoe ziet de avond eruit (tijden bij benadering):

• 19.30 uur:  Kerk open, er is koffie/thee
  • 20.00 uur:
    • Opening door voorzitter kerkenraad
    • Voorzitter beroepingscommissie doet verslag van de werkzaamheden van de commissie en geeft informatie over de voorgedragen predikant. Gelegenheid tot het stellen van vragen
  • Plm. 21.30 uur: Voorgedragen predikant stelt zich voor, waarna gelegenheid tot het stellen van vragen
  • 21.00 uur: Voorgedragen predikant verlaat de vergadering
  • 21.05 uur:
    • Inmiddels ingevulde stembriefjes worden opgehaald
    • Drankje
    • Stemmen worden geteld
  • 21.15 uur: Uitslag wordt meegedeeld
  • 21.25 uur: Voorzitter kerkenraad sluit de vergadering
  • 22.00 uur: Einde

Leden, doopleden van 18 jaar of ouder en geregistreerde gastleden zijn voor deze vergadering uitgenodigd. Deze gemeentevergadering is besluitvormend.
De voorgedragen predikant is verkozen bij een tweederde meerderheid. Ook is er de mogelijkheid om bij volmacht te stemmen.
De schriftelijke en ondertekende volmachten moeten van te voren aan de kerkenraad worden getoond. Dat kan aan het begin van de avond. Stemgerechtigde leden kunnen maximaal twee gevolmachtigde stemmen uitbrengen. Inloop met koffie.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.