Gemeenteavond 8 februari 2018: KOMT ALLEN TEZAMEN!

Ook op 8 februari is uw aanwezigheid van belang …

Na het startschot van het kerkelijk jaar afgelopen startzondag komen we volgende week bij elkaar in de Swaen. We hebben het dan met elkaar over de belangrijkste ontwikkelingen richting de toekomst van onze kerkgemeente.
Zo wisselen we ideeën met u uit met betrekking tot de vele vrijwilligers, de nieuwe doopboom, de mogelijke betrokkenheid van gemeenteleden bij het leiden van uitvaarten en zo meer.

En na de pauze verdiepen we ons – met onze dominee Mirjam Koole als inspirator – in de plannen voor de komende maanden. Weer met als thema: “Werk aan de kerk”.
Een avond dus om als geloofsvrienden met elkaar mee te denken, ruimhartig te overleggen en elkaar te ontmoeten. Omdat dat ons inspireert en goed doet. Maar ook omdat dat noodzakelijk is. Want de juiste plannen maken voor een kansrijke toekomst kunnen en mogen we niet aan een enkeling overlaten.

Werk dus van harte mee aan de toekomst van onze kerk en kom ons versterken!

De avond begint om 20:00 uur. Vanaf 19:45 uur is De Swaen open en is er uiteraard koffie en thee.

We hopen u heel graag te ontmoeten a.s. donderdag. Mocht u er echt niet bij kunnen zijn, de avond wordt online uitgezonden (op onze website, knop ‘Opnamen’ in de zwarte balk).
Dat kan ook via Kerkdienst Gemist op uw smartphone of iPad.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.