Ga ook mee!

Sirkelslag is het grootste, spannendste en meest interactieve spel tussen kindergroepen en jeugdgroepen uit heel Nederland. Sirkelslag is het spel waarbij het gaat om creativiteit, actie en teamspirit. We spelen tegen duizenden andere kinderen of jongeren uit heel Nederland. Het thema dit jaar is ‘Ga mee!’ en sluit aan bij het jaarthema van de Protestantse Kerk. Deze eerste ronde van Sirkelslag Kids durfden vijf kinderen het avontuur aan te gaan en stappen te zetten. En ze hebben letterlijk stappen gezet op allerlei verschillende manieren. Ga ook mee en ontdek hoe jij het verschil kunt maken!      Komende vrijdag is de beurt aan Sirkelslag Young; voor iedereen uit het voortgezet onderwijs (19.00 uur in de Grote Kerk).

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Jeugd. Bookmark de permalink.