Ds. Charlotte Kremer blij met bezoek vanuit Edam

De bloemen uit de kerk van vandaag waren bestemd voor ds. Charlotte Kremer als dank voor haar pastorale werkzaamheden in onze Kerkgemeente. Met de komst van onze nieuwe predikant zat haar taak erop. Eind juli was haar laatste officiƫle week voor onze gemeente.

Haar werk werd bijzonder gewaardeerd en de mensen schreven dan ook vol overtuiging een dankwoord op de kaart die de voorzitter van de kerkenraad, Kees Bak, en Cora den Engelse, contactpersoon van Charlotte, vanochtend tezamen met de bloemen weggebracht hebben.

Charlotte heeft op de vierde dag van haar vakantie haar enkel gebroken en het gezin moest vanuit Engeland terug naar huis. Een teleurstelling, ze hadden nog mooie activiteiten in het verschiet.
Afgelopen vrijdag is Charlotte geopereerd en nu zitten er pennen en schroeven in haar enkel. Op de foto ziet u haar dus met een gipsen been in bed, haar dochter Yfke zit bij haar op bed en dochter Minke heeft de foto gemaakt.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.