Dagje uit met senioren – 31 mei 2023

Exact om 9 uur gingen we met een stralende zon van start met de ouderen van de kerkgemeente. Eerst een mooie rit over de Noordhollandse landwegen met bloeiende graskanten. Zo kwamen we in Stompetoren aan waar de koffie en appeltaart op ons stond te wachten. Het volgende rustpunt was Den Oever waar ons een heerlijke lunch werd voorgeschoteld. Na een half uurtje waren wij bij het Wieringer Eiland Museum Jan Lont aangekomen. Wij hoorden verschillende wetenswaardigheden over de bevolking van boeren en vissers. We werden meegenomen naar het kerkje dat door vrijwilligers is gebouwd met tufsteen. Het ontwerp was gemaakt door een van onze gidsen die architect en kunsthistoricus is. We kijken terug op een zeer geslaagde dag met dank aan alle medewerkers.
Groet, Tini Maas