Afscheid

Groenlandkerk

Aanstaande zondag nemen we ‘met een lach en een traan’  afscheid van de Gereformeerde Kerk aan het Groenland. De commissie (Wim de Wolf, Cora den Engelse, Ria Lagerburg en Juup van Werkhoven) heeft met hulp en inzet van veel mensen een mooi programma samengesteld. Een kerkdienst waarin veel bekende liederen zullen klinken. Twee organisten en de Zondagscantorij zorgen voor de muzikale invulling. Na de dienst woorden van afscheid, koffie met gebak, een programma vol muziek, anekdotes en verhalen en een prachtig Groenlandkerklied. Tot slot een heerlijke lunch in het Jeugdhuis.

We verwachten veel gemeenteleden, en ook veel oud-predikanten. Kom dus allen a.s. zondag naar de Groenlandkerk om met elkaar een mooi afscheid te vieren!

Foto: Arie van Ginkel

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Diensten. Bookmark de permalink.