Activiteiten rond Kerst 2018

KERSTSPECIAL MET/VOOR TRIMARAN OP 20 december (heeft inmiddels plaats gevonden, zie fotoalbum).
Dit belooft een indrukwekkende viering te worden, waarin het kerstverhaal op schilderachtige manier tot leven gebracht zal worden.

LESSONS AND CAROLS ZONDAG 23 december 17.00 uur Grote Kerk
Met de Lessons and Carols brengt de Nicolaascantorij, voor de 35e keer, Engelse kerstliederen, naast (Nederlandse) lezingen (Lessons) uit de Bijbel. De Nicolaascantorij staat onder leiding van Els Hermanides; voorganger is ds. Mirjam Koole en het orgel wordt bespeeld door Anje Rietberg.

KERSTAVOND 24 december 22.00 uur in Grote Kerk
In de Kerstnacht lezen we het kerstverhaal van Lukas. Zingen we van de verwondering en de geboorte van het Licht in onze wereld. De kerstpreek zal dit jaar gaan over de betekenis en waarde van ‘verbinding’. De muziek wordt verzorgd door het interkerkelijk koor Holy Sound o.l.v. Jan Splinter.
Liturgie openen klik hier

KERSTOCHTEND 25 december 10.00 uur in Grote Kerk – Familieviering
Kerstmorgen wordt een feestelijke familiedienst. Natuurlijk met de bekende kerstliederen en het kerstverhaal met de daarbij behorende kerstfiguren. Frans Koning verzorgt de muziek samen met het projectkoor dat speciaal voor deze dienst weer acte de présence geeft! Er is kinderkerk en crèche.
Liturgie openen klik hier

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.