Activiteiten in en rond de Stille Week

Zondag 10 april is het Palmzondag! Dat vieren we dit jaar weer in de Grote Kerk. Voorganger is onze interim-predikant ds. Dirk Meijvogel, m.m.v. Emmely Siebrecht (altviool en zang) en Frans Koning (orgel/piano).

Tegelijkertijd maken de kinderen Palmpasenstokken in de Hulpkerk. Onder begeleiding van vrolijke swingende klanken zullen zij hun intocht maken.
Aanvang 10.00 uur.

In de Stille Week is er elke dag een vesper om 19.30 uur. Met woord, gebed, zang en stilte staan we stil bij de weg die Jezus in zijn laatste dagen is gegaan. De Nicolaascantorij zorgt voor de vocale ondersteuning en invulling. Op Witte Donderdag gaat ds. Simon Bijl voor in een viering met Heilig Avondmaal. Op Goede Vrijdag wordt het lijdensverhaal uit het Johannes-evangelie gelezen. Menny de Wolf gaat voor. Iedereen is weer van harte welkom bij deze avondvieringen.

De week wordt afgesloten op Paasmorgen met om 9.00 uur het Paasontbijt in het Koor en om 10 uur de Paasmorgenviering met ds. Kick Koldewijn m.m.v. Gerro de Boer (trompet) en Frans Koning (orgel).

Dit bericht is geplaatst in Activiteiten, Diensten. Bookmark de permalink.