Actie Kerkbalans 2016

In de komende week start de actie kerkbalans 2016. De folder en het toezeggingsformulier worden dan bij u in de bus gedaan.
Wij vragen u om uw medewerking. Wilt u a.u.b. het formulier direct invullen en klaarleggen in de bijgevoegde envelop?
De retourenvelop bij uw wijkbezorger in de bus doen mag natuurlijk ook. Dan hoeft hij of zij maar eenmaal, of helemaal niet bij u langs te gaan.
Nog even een tip: Automatische incasso is voor u verreweg de gemakkelijkste manier van betalen. U kunt het niet vergeten en de penningmeester weet wanneer hij de bijdrage kan verwachten.
De datum van afschrijving is altijd de 25e van de maand, te beginnen in februari. Wilt u dus ook altijd de betaalmaand aankruisen?

Namens de kerkrentmeesters,
Henk Eijk

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.