9 mei 2021 viering in De Swaen met voorganger ds Willemien van Berkum

Zomaar wat gedachten bij bijgaande plaatjes:
Afgelopen week herdachten en vierden we 4 en 5 mei: 76 jaar na onze bevrijding ging de vlag uit.

Ook ds. Willemien van Berkum is inmiddels een bekende in onze kerkgemeente. Vanmorgen kwam ze wandelend vanaf het busstation naar de kerk. Ons tot voorbeeld?

In tegenstelling tot vorige week, toen alle twintig plaatsen bezet waren, was er nu nog volop ruimte in de kerkzaal… Mogelijk heeft men gedacht dat men voor aanmelding te laat was, en dat de dienst ook via de beeldverbinding goed te volgen is. Advies van mijn kant: altijd even informeren bij de scriba, want velen van ons zijn gevaccineerd en we wilden toch zo graag weer naar de kerk kunnen?!

Dit keer begeleidde Frans Koning op het Bätzorgel twee gemeentezangers, Rien de Vries en Jan Schoute. Luid en duidelijk konden we van hun zang genieten en ze waren bij toerbeurt goed te zien.

De bloemen uit deze dienst waren voor Voufke bij ‘t Vuur. Joop Wijnandts kreeg ze, met een groet van de gemeente, al thuis bezorgd.
En mocht u van plan zijn uw bijdrage voor diaconie en kerk alsnog over te maken dan is er ook nog een plaatje waarop het banknummer duidelijk in beeld is gebracht:)

mvg Arie