3 juni 2021 Viering in de Swaen met voorganger ds R.J. Bakker

De beperkingen door het Covid virus zijn inmiddels in zoverre versoepeld dat we weer naar Gods Huis in de Grote Kerkstraat te komen. Zullen we er ooit met een zekere weemoed aan terug denken?
-toen de thuisblijvers ook thuis-bij-de-buis de kerkgang konden volgen doordat Jan Schoute de camera bediende?
-toen Hans en Tineke Siebrecht samen de gemeentezang verzorgden?
-toen Frans Koning op het orgel en de kerkenraadsleden Ria van Saarloos en Ellen Vriend gewoon in functie bleven?
-toen dominee Bakker “gecamoufleerd” binnen kwam en zijn baret en mondkapje alleen tijdens de viering af deed?
-toen de dominee na afloop van de dienst in gesprek ging met bezoekers die er soms anders over dachten?
-en er gelukkig bloemen waren voor Anna de Wit-Groot die Helma de Vries wel wilde bezorgen?
Ik denk het niet, al doen de beelden mij geloven dat we wel een bijzondere tijd achter de rug hebben.
mhg Arie