3 december 2023 viering in De Swaen met voorganger ds Charlotte-Kremer

Een goed bezochte dienst met ons eigen kerkkoor Psallite o.l.v. Frans Koning en veel kinderen. De eerste zondag in de Adventstijd benadrukt deze verwachtingsvolle tijd: De eerste kaars wordt aangestoken, er is een mooie liturgie en de jeugd ziet vol spanning uit naar het kerstverhaal. Een verhaal dat begint met een klok en een echte klokkenmaker die de kinderen laat turen naar de tijd die komt.
Vervolgens een preek die eindigt met HOOP, als een conclusie op het gelezen hoofdstuk uit Marcus waarin opgeroepen wordt WAAKZAAM te zijn. Een preek die uitleg behoeft en daarom nog steeds te beluisteren is via kerkdienstgemist.nl…
Daarna werd het Heilig Avondmaal gevierd waaraan zowel de ouderen als de kinderen deel konden nemen.
Bijgaande plaatjes geven u een indruk van deze bijzondere viering met extra aandacht voor de prachtige kanselbijbel, geschonken door een gemeentelid.
De bloemen van de liturgische tafel gingen met een hartelijke groet naar Elske de Leng.
Mvg Arie