28 maart 2021 Palmpasen! Viering in de Swaen met ds. Reinders, Emmely en heel veel kinderen

Het is niet altijd Palmpasen, daarom deze keer wat meer plaatjes van deze bijzondere viering met voorganger ds. Margrietha Reinders.

Naast Frans Koning op orgel en piano mochten we deze zondag ook genieten van Emmely Siebrecht die haar veelzijdigheid toonde op haar altviool, met haar zang en haar pianospel.
Onze jeugdouderling Wijnanda Hamstra had de kinderen gevraagd samen palmpasenstokken te maken en te verzamelen bij de Grote kerk. Met Maisa van der Kolk spelend op een van haar snaarinstrumenten, liepen de kinderen naar de Swaen waar zij aan het het einde van de dienst een rondje door de kerk maakten om tot slot naar de thuisblijvers te zwaaien.
Bloemen (met dank!) waren er voor Maisa en Emmely
Een impressie in beeld.
Mvg Arie

Dit bericht is geplaatst in Fotoalbums, Jeugd. Bookmark de permalink.