26 maart 2023 Viering in De Swaen met voorganger pastor mevr. Eveline Masetti

Mevr. Masetti wilde voorafgaand aan de dienst wel even poseren. Geheel in de liturgische kleuren droeg zij een prachtige paarse sjaal over haar bijzondere toga.
Ook nu kregen de aanwezige kinderen voorafgaand aan de Kinderkerk van haar een plaat te zien. Dit keer met daarop het geopende graf van Lazarus en de blijdschap van Maria en Martha. Aansluitend mochten ze een tekening maken met wat hen blij maakte. Zo zag ik niet alleen een geopend graf maar ook bloemen en een kaas-croissantje verbeeld worden:-)
De zaterdagnacht voorafgaand was de zomertijd ingegaan. Mogelijk de reden dat de kerk minder gevuld leek dan we gewend zijn. Een ding is zeker, de aanwezigen waren getuige van een voorganger die van A tot Z boeide en dat deed zonder ook maar een moment haar notities te raadplegen! Gewoon een kwartier lang in woord en gebaar de gemeente aankijken, dat maken we maar zelden mee. Bij de koffie-kar van Kees was dat, naast de peren, dan ook onderwerp van gesprek.

De bos tulpen ging met een hartelijke groet van de gemeente naar de fam. Steur-Brommersma

mvg Arie