2 mei 2021 Viering in De Swaen . . .

. . . met voorganger dhr. Jan Willem van der Straten op de 5de zondag van Pasen.
En dan heb je na zo’n lange tijd weer een “goed gevulde” kerkzaal welke tot de laatste plaats bezet is met de toegestane 20 bezoekers. Wat een verbetering met de afgelopen maanden waarbij slechts twee kerkenraadsleden aanwezig waren!
Met voorganger Jan Willem van der Straten, Frans Koning op het Bätzorgel en het echtpaar Hans en Tineke Siebrecht voor de gemeentezang leek het bijna op een dienst van voor de pandemie:-)
Het beeld voor de thuisblijvers werd dit keer verzorgd door Jan Schoute. Henri Kalk keek toe, hij is ook lid geworden van de beeldgroep. Diaken Chris Kotterer was merkbaar blij met de goed gevulde collecte schalen. Het kleurrijke boeket werd met een groet van gemeente bezorgd bij Gerro de Boer, die de laatste tijd zo vaak met zijn trompet de diensten opluisterde.
Een impressie in beeld

Mvg Arie