19 febr 2023 Viering in De Swaen met voorganger ds. Charlotte Kremer

Als de eigen dominee je bij de voordeur begroet, je Gerard Jan Slegt op het orgel hoort spelen, de bloemen klaar staan, zo ook het lantaarntje voor de kinderen, dan weet je dat de viering op het punt staat van beginnen.
Dit keer met een vraag aan de kinderen, kun je ook aardig zijn tegen iemand die niet aardig voor jou is? Of voor de groteren onder ons, keer je iemand de rechter wang toe als hij je daarvóór op de linker geslagen heeft?
Mocht u de preek willen beluisteren dan kan dat nog via Kerkdienstgemist
Voor u allen heb ik plaatjes gemaakt van de aanwezige kinderen, onze nieuwe dominee wist nog niet alle namen, u wel?
Ook een plaatje van een kerkganger die deze week een tatoeage op haar arm had laten zetten met haar trouwtekst, mij bekend, u ook?
Veel vragen dit keer, mag ook wel denk ik als je een kerkdienst bezoekt:-)
Dat Jan-Daniel de bloemen kreeg zal u wel duidelijk zijn na het applaus dat hij vorige week kreeg.
Mvg Arie