17 december 2023, viering 3e Advent in De Swaen

Een impressie van de afgelopen week:
Ook tijdens de viering van de 3de adventszondag waren er weer bloemen, staken de kinderen de kaarsen aan en werd er een gedichtje voor gelezen, maarrrr… de meeste aandacht kreeg dit keer de klokkenmaker in onze uitbundig versierde kerk. Hij repareerde niet alleen de klok maar kreeg iedereen, inclusief de dominee, mee in een echte “wave”. Wat een geluk dat onze dominee deze getalenteerde man goed lijkt te kennen!
Wilt u deze bijzondere viering nog eens meebeleven dan kan dat via kerkdienstgemist.nl…
Ps. We waren de kerk nog niet uit of onze plaatsen werden ingenomen door het Volendams Muzikaal Ensemble, en de maandag aansluitend zagen we boomchirurg Jochem Hermanides aan het werk bij de Grote kerk.
Mhg Arie